جلسه هماهنگی هفتمین یادواره شهدای ورزشکار هرمزگان با حضور سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان ، عامری معاون امور جوانان اداره کل ، سرهنگ صالحی رییس بسیج ورزشکاران و هیئت همراه در محل سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان  گفت :هرچه از مقام شاخص شهداو جانبازان تجلیل شود بازهم کم است و تاهروقت و هرزمانی که زنده هستیم فرهنگ تجلیل ازشهدا باید باشد.

محمودرضا امیاری افزود :رزمندگان،شهدا و جانبازان ما در شرایط سخت با وجود تمام کمبودها در مقابل دشمن سرسختانه ایستادگی کردندو از کیان این کشور دفاع نمودند ورزمندگان ما با ایمان قوی که به خدا داشتن در ۸سال دفاع مقدس از میهن و خاک ایران دفاع کردند و این وظیفه امروز ما است که فرهنگ سازی برای قشر جوان و جوانان کنیم .

امیاری با بیان اینکه  در تاریخ باید فداکاری شهدا نوشته شود تا جاودان بماند، ادامه داد : وظیفه مااست که تجلیل از خانواده شهدای عزیز را داشته باشیم و تجلیل از شهدا جز ء برنامه های شاخص اداره کل ورزش وجوانان است.

وی عنوان کرد : استان هرمزگان بیش از ۲۴۳شهدای ورزشکار دارد که زندگینامه و وصیت نامه  هرکدام می توانند الگویی برای جوانان امروز ما باشدو اگر زندگینامه و وصیتنامه و حضورشان را در جبهه ها بررسی کنیم که چه کارها و برنامه هایی در جبهه ها انجام دادند و در چه مسیری بودندقطعا مسیرراه و زندگی ما خواهدبود.

متولی ورزش وجوانان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این مراسم  تجلیل از ۲۰ خانواده شهدا از ۱۰جانباز ورزشکار استان نیز انجام خواهد شد که این مراسم پنجشنبه ۲۹مهرماه ساعت۱۸در حسینیه ثارالله باحضور مسئولین استانی و ملی تجلیل برگزار و تجلیل می شود .

درادامه سردار امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت:اداره کل ورزش وجوانان یکی از دستگاههایی است که همیشه یادواره شهدا بخصوص شهدای ورزشکار را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه شهادت در راه خدا ارزشمند و جزو ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: خانواده‌های شهدا افتخار نظام هستند و باید همواره جایگاه و حرمت آنان حفظ شودوهمیشه شهدا الگویی برای جامعه و جوانان و ورزشکاران هستند که نمونه آن کشتی گیر  شیرازی می باشد که مدال خود را به شهدای گمنام اهدا کرد.

سردار امیری بیان داشت :در همه برنامه های ما باید یاد و خاطره شهدا باشد تا قدردان این شهیدان عزیزمان باشیم.

گفتنی است ، از۲۰خانواده شهید ؛۱۰جانبازورزشکار و ۱۰رزمنده ورزشکار در هفتمین یادواره شهدا که پنجشنبه ۲۹مهرماه ساعت۱۸در حسینیه ثارالله باحضور مسئولین استانی و ملی تجلیل برگزار و تجلیل می شود .