مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست از اصغر هاشمی فرماندار پارسیان (گاوبندی) خواستار فعال‌سازی نمایندگی میراث‌فرهنگی در این شهرستان شد و گفت: حضور نماینده مستمر و دائمی زمینه توسعه بیش‌ازپیش فرصت‌های شغلی درزمینه گردشگری را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد محسنی با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن پس از طی مراحل و فرایندهای قانونی، نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان پارسیان مستقر می‌شود، ادامه داد: بر این باوریم که حضور نماینده قانونی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) شرایط انجام مأموریت وزارتخانه را تحقق می‌بخشد.

محسنی افزود: جایگاه پارسیان (گاوبندی) با توجه به اتصال به استان‌های فارس و بوشهر و قرابت‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی سه استان فرصت خوبی برای فعالان حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی است تا بتوانند از این ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری شهرستان استفاده کند.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در شهرستان پارسیان (گاوبندی) انتظار این است که این صنایع و بنگاه‌ها مستقر در شهرستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، نقش خود را در توسعه گردشگری و صنایع‌دستی و ارتقا سطح شاخص محیط زیستی در مناطق طبیعی اعم از دریا و خشکی ایفا کنند.

انتهای خبر /