فرمانده انتظامی میناب از شناسایی و دستگیری 2 سارق مغازه و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ عباس قاسمی در تشریح این خبر گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان و متواری شدن سارق یا سارقان ، پیکیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تلاش شبانه روزی ، گشت زنی های پنهان و آشکار در مناطق جرم خیز شهرستان و بهره گیری از شیوه های پلیسی،یک سارق را در یکی از مناطق حاشیه ای میناب شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه سرقت شده که پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود بناچار لب به اعتراف گشوده و به سه فقره سرقت مغازه با همدستی یک سارق دیگر معترف شد.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد : ماموران با توجه به سرنخ های بدست آمده با همکاری متهم ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق دیگر را در مخفیگاهش دستگیر و دربازرسی از منزل و مخفیگاه متهم تعدادی از وسایل مسروقه شامل ۳ دستگاه دوچرخه ، ۴ عدد سیلندر گاز و ۲ عدد رادیاتور خودرو کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه متهمان به ۷ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند ، تصریح کرد : سارقان دستگیر شده پس با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اموال مسرقه کشف شده با تنظیم صورتجلسه به مالباختگان تحویل گردید.

انتهای پیام