رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به فروش یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مجتبی قهرمانی رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان از تحقق موفقیتی مهم در این خصوص با دستیابی به فروش یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری مزایده شماره ۲۶۵ اموال تملیکی در استان هرمزگان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت و اقدام در جهت سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی به منظور صیانت از حقوق بیت المال، مزایده سراسری فروش اموال تملیکی موجود در انبار‌های استان هرمزگان طی یک هفته برگزار شد که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: خوشبختانه با ورود رئیس قوه قضاییه به موضوع انبارهای تملیکی، نهضتی در زمینه ساماندهی این انبارها شکل گرفت و موجب تعیین تکلیف فوری اموال مردم و کالاهای در معرض فساد شد.

وی در ادامه افزود: با ورود دادگستری کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه اکنون بیشتر اقلام و کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده اند.

قهرمانی از تشکیل کمیته ویژه ای برای پیگیری و رصد انبارهای اموال تملیکی این استان نیز خبر داد و گفت: این کمیته در ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان به صورت پیوسته مصوبات جلسات مرتبط با تعیین تکلیف انبارها و مشکلات و موانع آن را‌ پیگیری می کند.

وی یادآور شد: در همین راستا به صورت مستمر از انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید می شود و دستورات لازم برای ساماندهی، فروش کالاهای سالم از طریق مزاید و معدوم کردن کالاهای فاسد شده و مضر سلامت با اخذ نظرات کارشناسی صادر می گردد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی و رتبه نخست این استان در سطح کشور، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش و پشتکار مسئولین و کارکنان سازمان اموال تملیکی برای ساماندهی انبار‌های استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده‌ها بر ادامه این روند تا ساماندهی صد درصدی کالا‌های موجود تأکید کرد.

انتهای خبر