درگردهمایی مدیران ارشد و عالی صنعت فولاد و بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس و مدیران دولتی،  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از مدیران صنعت فولاد جهت سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، همزمان با افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی، متالورژی، فولاد، صنایع معدنی و فلزات (ایران متافو) مراسم هم اندیشی مدیران عالی صنعت متالورژی کشور با حضور مدیران شرکت های صنعتی در حوزه فولاد، ریخته گری، متالورژی، انجمن های فعال در این حوزه،بخش خصوصی و دولتی ،نمایندگان مجلس و مدیران سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان  با اشاره به اینکه باید با همه توان در سال مانع زدایی و پشتیبانی از تولید،موانع را برطرف کنیم گفت : تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تولید است.

علی اصغر علامه با بیان اینکه تولید همواره در کشور مظلوم و غریب بوده افزود: باید تلاش کنیم تولید به جایگاه واقعی خودش برسد.

علامه افزود: منطقه ویژه  اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان(مرکز ثقل سه استان هرمزگان،فارس و بوشهر) یکی از مستعدترین و راهبردی ترین مناطق ویژه صنعتی کشور است که به علت قرار گرفتن در کنار منطقه پارس جنوبی (پایتخت انرژی کشور) و داشتن ظرفیت‌های مهم بندری آماده سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه فولاد است.

وی یادآور شد: این منطقه با برخورداری از ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری و اشتغال می‌تواند در آینده نزدیک به عنوان محور آبادانی و توسعه غرب هرمزگان ایفای نقش کند.

علامه تاکید کرد: با توجه به مشکلات آب در کشور منطقه ویژه اقتصادی پارسیان می‌تواند منطقه ایی مناسب باشد.

وی تصریح کرد: ما در منطقه ویژه در کنار سرمایه گذاران هستیم و آماده هر گونه حمایت و پشتیبانی برای استقرار صنایع خواهیم داد.

علامه خاطر نشان کرد: امور سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، با کمترین بروکراسی اداری و در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان پذیر است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایان با دعوت از صاحبان سرمایه برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تاکید کرد: این منطقه بهشت سرمایه گذاری و قطب سوم پتروشیمی کشور است و با توجه به تامین زیرساخت ها و شرایط مطلوب فراهم شده برای سرمایه‌گذاری، دست سرمایه‌گذاران در این حوزه را به گرمی می فشاریم و  باید بگویم امتیازات ویژه ای که به سرمایه گذاران در این منطقه داده می ‌شود در سطح کشور کم نظیر است و امیدوارم سرمایه گذاران از این فرصت نهایت بهره را برای توسعه صنعتی کشور و ایجاد ارزش افزوده صنعتی ببرند.

انتهای پیام