در پی انتشار خبر مشکلات حسن دهقانی قهرمان ملی ، مدیرکل ورزش وجوانان استان با جمعی از مسئولین در شهرستان میناب حضوریافت و از خانواده حسن دهقانی دلجویی کرد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مظفر مهری خادمی نسب در دیدار با خانواده حسن دهقانی ورزشکار معلول مینابی اظهار داشت:البته دیدار و سرکشی وظیفه همه مسئولان  در چنین مواردی است که امروز با وجود مشغله های بسیار زیاد در مرکز استان توفیقی حاصل شد در خدمت شما باشیم.
مهری خادمی نسب بیان داشت: ورزشکاران در هیات جانبازان و معلولین با وجود معلولیت ظاهری توانسته اند موفقیت های بزرگ کسب کرده و در میدانهای داخلی و بین المللی افتخارآفرین باشندکه حسن دهقانی هم یکی از آنهاست که دررقابت های مختلف ورزشی توانسته موفقیت های بسیارخوبی را کسب کند که  این در نوع خودمنشا تزریق امید و نشاط به جامعه هستند.
وی با قدردانی از تلاشها و زحمات این ورزشکار و خانواده محترمشان گفت: ورزشکاران و قهرمانان هیات جانبازان و‌معلولین دلیل روشنی بر این هستند که در معلولیت محدودیتی نیست، بلکه فرصتی برای به خدمت ثمررساندن  توانایی هایی است که خداوند در وجود هرانسانی نهاده است.
گفتنی است ،در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه منصور روشن قیاس رییس هیات دوومیدانی استان،کامجو دبیر هیات جانبازان ومعلولین استان، ولی پور رئیس اداره ورزش و جوانان میناب وجمعی ازمسئولین شهرستان میناب ضمن بازدیدازوضعیت ورزشکار قهرمان حسن دهقانی ومشکلی که برای فرزند وی بوجود آمده بود بر پیگیری وضعیت بیماری فرزندش ، وضعیت معیشت وی تاکید کرد.

انتهای پیام