عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احمد کناری نژاد در نطق پیش از دستور سی امین  جلسه رسمی این شورا بیان کرد : پروژه های عمرانی ، طی سنوات اخیر در شهرهای بزرگ کشور جایگاه مهمی را پیدا کرده اند ولی اگر به دنبال کسب نتیجه مطلوب و موثر از قِبَل این پروژه ها و اثر گذاری حداکثری برای عموم شهروندان هستیم ، باید نکات اساسی و مهمی چون توجه به مطالبات اولیه و نظر سنجی را مدنظر داشته باشیم .

کناری نژاد ادامه داد: امیدوارم در این دوره ، پروژه های بی نظیری در قامت پروژه های ملی ، در کلانشهر بندرعباس شاهد باشیم .

با برنامه ریزی های دقیق ، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری ، دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست های زیست محیطی و اجتماعی و … محقق می شود .

وی افزود : اینکه شورا با جدیت به اجرای قانون تاکید دارد جای خوشحالی دارد در حالی که تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اولویت نخست در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس را دارد و نگاه بر این است که توسعه عمرانی و زیر ساختی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد و اقدامات لازم با سرعتی بیش از پیش انجام شود .

کناری نژاد گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت نخست سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس باشد و این مهم ، مورد تائید شورای شهر در بودجه سال آینده است .

اگر هم پروژه ای برای سال آینده تعریف می شود ، باید تمامی مطالبات و مباحث تملک و خریدها در آن دیده شده باشد و سپس وارد فاز عملیاتی شود .

دوره ششم مدیریت شهری وارث خدمت وضعیت موجود در قبال پیمانکاران است .

وی گفت : در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی پیمانکاران و اعلام نظر کارشناسان خبره بسته ای بارویکرد خروج از بحران با هدف تامین اعتبار تعریف شود و تدوین سازو کار برای تداوم پیشرفت پروژه ها انجام شود .

امور جاری و حقوق پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری برای شهردار مهم است و قطعا برایش برنامه ریزی خواهند کرد مشکلات پرسنل شرکتی و حجمی شهرداری هر چه زودتر برطرف شود.

کناری نژاد در پایان گفت : با توجه به آمار بالای طلاق ، کودکان کار ، اعتیاد و معضل مواد مخدر صنعتی که به آسانی و به وفور در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می گیرد پیشنهاد می شود قرارگاهی اجتماعی بر اساس وظایف و مسئولیت ها و در چارچوب اختیارات دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل گردد تا از طریق هم افزایی و بهره گیری از آورده های دستگاه های مختلف در کنار یکدیگر بتوان به گونه ای موثرتر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عمل نمود و در این زمینه می توان از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد .

انتهای پیام