سکوی پرتاب، دورهمی سالانه اکوسیستم کارآفرینی جنوب است که هر ساله با حضور فعالان حوزه کارآفرینی، استارتاپی و نوآوری جنوب، با هدف توسعه و شناخت هرچه بیشتر اکوسیستم کارآفرینی جنوب و رشد این زیست‌بوم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، خانه نارنجی، برگزارکننده این رویداد برای دومین بار در اسفندماه امسال است .

 در رویداد امسال رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران؛ رضا جمیلی، سردبیر هفته‌نامه کارنگ و امیر ناظمی، معاونت سابق وزارت ارتباطات به‌عنوان سخنران حضور خواهند داشت. پارک علم و فناوری هرمزگان حامی رویداد سکوی پرتاب است.

هم‌بنیان‌گذار خانه نارنجی ، گفت : اهداف سکوی پرتاب گرد هم آوردن اعضای اکوسیستم استارتاپی جنوب در پایان هر سال است همچنین اعضای اکوسیستم در این رویداد انتقال تجربیات ، شبکه سازی و گفت و گو است .

حسین حاجی‌زاده، افزود : مخاطبان این رویداد مدیران ارشد سازمانی، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان، توسعه‌دهندگان، برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته هستند.

حاجی زاده ضمن اشاره به اهمیت اکوسیستم استارتاپی در جنوب کشور عنوان کرد : نگاه به جنوب، نگاه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشف نشده‌ای است که می‌توان با بهره‌برداری از آن‌ها اکوسیستم جنوب را آن‌طور که شایسته‌ آن است نشان داد و توجه بازیگران اکوسیستم استارتاپی را به جنوب جلب کرد.

خانه نارنجی اولین کارگزار استارتاپی استان هرمزگان است که با نگاهی ویژه به زیست‌بوم استارتاپی و کارآفرینی استان هرمزگان و ایران تأسیس شد و با اهدافی روشن پا به این عرصه گذاشت. خانه نارنجی با هدف تولید، پرورش و خدمات‌دهی به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در قالب استودیو استارتاپی و برگزاری رویدادهای استارتاپی و کارآفرینی (با اهداف مختلف) در چند سطح فعالیت می‌کند . خانه نارنجی به‌طور تخصصی در اکوسیستم استارتاپی جنوب کشور مشغول به فعالیت است.

انتهای خبر/