در مراسمی با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی دو پروژه آبرسانی در شهرستان جاسک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سید میلاد محبی مدیر امور آب و فاضلاب جاسک با اشاره به افتتاح پروژه ها آبرسانی افزود : با بهره‌برداری از این پروژه ها در چهارمین روز از هفته دولت، جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۹۸۴ نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

وی در تشریح جزئیات این پروژه ها بیان داشت: در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای  چراغ آباد و نامکن و شهرک لیره ای اقداماتی از جمله اجرا خط انتقال و توسعه شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شده که بر نیاز آبی جمعیتی بالغ بر ۳۶۹ نفر تاثیر گذاشته است.

محبی به دیگر پروژه آبرسانی در این شهرستان که در چهارمین روز هفته دولت به بهره برداری رسید اشاره کرد و گفت: با اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه  توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال روستاهای  زیگدف، دمکا بالا و پایین، شمشی، تار  با جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۶۱۵ نفر از افتتاح این پروژه بهره مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب جاسک با قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل آبفا و همچنین فرماندار شهرستان در تکمیل پروژه های آبرسانی بیان داشت: یکی از ظرفیت های شهرستان جاسک سد جگین است که با تدابیر مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان پیش بینی های لازم برای افزایش بهره مندی جمعیت روستایی جاسک از آب این سد اتخاذ شده است.

انتهای پیام