استاندار هرمزگان که به همراه جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جزایر ابوموسی و تنب بزرگ بازدید کرد، ضمن دیدار با مردم شهرستان ابوموسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، از یک واحد تولیدی در این شهرستان نیز بازدید و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی دوستی به همراه جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در بدو ورود به شهرستان ابوموسی با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

دوستی و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه از سواحل جزیره ابوموسی، بازدید کردند.

وی نیز در مسجد جامع ابوموسی با مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد..

دوستی همچنین ضمن بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان ابوموسی، مسائل آن را بررسی و دستورات لازم جهت کمک به توسعه این واحد با اعطای تسهیلات در راستای توسعه اشتغال‌زایی و حمایت از تولید در شهرستان ابوموسی، صادر کرد..

استاندار هرمزگان به همراه جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در ادامه پس از ورود به جزیره تنب بزرگ با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و همچنین سپس از این جزیره بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام