استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان رودان، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم این شهرستان و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و حضور در نماز جمعه، به بررسی روند اجرای پروژه‌های مختلف پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، مهدی دوستی به همراه حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در ابتدا با استقبال مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه بخش رودخانه، بخشدار رودخانه و جمعی از مدیران وارد شهر زیارتعلی بخش رودخانه شدند و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، یاد و خاطره شهیدان بزرگوار این بخش را گرامی داشتند.

دوستی از پل بیدان بخش رودخانه شهرستان رودان بازدید کردوتامین اعتبار این پروژه جهت تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت، این پروژه به ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین از جاده زیارتعلی به فاریاب بازدید کرد. این جاده به طول ۱۶ کیلومتر روکش آسفالت شده و خاکریزی مابقی در دست انجام است، دوستی جاده محمد آباد، سرکروکان، ماشنگی را نیز مورد بازدید قرار داد.

دوستی همچنین از شرکت بسته‌بندی خرما و مرکبات در بخش رودخانه شهرستان رودان، بازدید کرد، این مجموعه با ظرفیت ۱۵ هزار تن بسته‌بندی خرما و مرکبات، در حال فعالیت است.

این مسئول از جاده ارتباطی زیارتعلی و رودخانه بر در بخش رودخانه شهرستان رودان تا مرز استان های هرمزگان و کرمان، بازدید کرد.

این جاده به طول ۲۸ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر آن احداث شده و برای ۱۰ کیلومتر باقیمانده، حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دوستی همچنین ضمن دیدار و بررسی درخواست های مردم روستای ماشنگی بخش رودخانه شهرستان رودان، دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم این روستا در زمینه مالکیت اراضی و تامین آب را صادر کرد.

وی سپس از کارخانه فرآوری کرومیت در شهرستان رودان، بازدید کرد،این کارخانه فرآوری کرومیت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت‌تولید ۱۰ هزار تن در سال در حال فعالیت است.

دوستی همچنین پس از این بازدید ضمن دیدار با مردم روستای صحرارود فاریاب شهرستان رودان، در خواست ها و مشکلات آنان در زمینه آب کشاورزی، آب شرب، اشتغال و مسائل اجتماعی را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

استاندار هرمزگان همچنین از پروژه گلخانه هیدروپونیک در شهرستان رودان، بازدید کرد. این پروژه گلخانه هیدروپونیک به مساحت ۱۰ هکتار و با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان، در حال اجراست، استاندار هرمزگان در این بازدید مسائل و مشکلات این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

دوستی، در ادامه همراه با اقشار مختلف مردم رودان، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت.

وی پس از برگزاری نماز جمعه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم، درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

دوستی همچنین پس از برگزاری نماز جمعه، از نفرات برتر کنکور سراسری و برگزیدگان جشنواره‌های دانش آموزی در شهرستان رودان، تجلیل و قدردانی کرد.

وی سپس با حضور در گلزار شهدای بخش جغین شهرستان رودان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد

دوستی از پروژه‌های راهسازی در بخش جغین شهرستان رودان، شامل محور آبنما – جغین، محور ارتباطی پاسفید-بجگوئیه، محور ارتباطی و پل جاده بخش جغین به بخش توکهور و هشتبندی، نیز بازدید و وضعیت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه استاندار هرمزگان در بازدید از بخش جغین شهرستان رودان با جمعی از مردم و اعضای شوراهای اسلامی این بخش دیدار و گفت‌وگو کرد

دوستی در این دیدار، ضمن بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، دستورات لازم را به منظور پیگیری مسائل و رفع مشکلات، صادر کرد.

صدور مجوز چهار حلقه چاه برای زیر کشت بردن ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی با هدف تولید و اشتغال‌زایی، تکمیل پروژه گلزار شهدای جغین، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهدای جغین، احداث سالن ورزش های رزمی، تکمیل سالن ورزشی روستای پالور، احداث بلوار جغین شمالی و جنوبی، تکمیل پل و محور مواصلاتی بخش جغین به بخش توکهور و هشتبندی، تکمیل محور ارتباطی دشت صفا و تکمیل پل روستای ناصر آباد، از جمله درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین جلسه شورای اداری شهرستان رودان و نشست با کشاورزان و گلخانه داران شهرستان‌های رودان و میناب، با حضور  استاندار هرمزگان، حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان، مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از کشاورزان و گلخانه داران شهرستان‌های رودان و میناب، برگزار شد.

در این نشست نمایندگان کشاورزان و گلخانه داران و همچنین نمایندگان جامعه فرهنگیان و فعالان سیاسی و اجتماعی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و استاندار هرمزگان این موارد را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام