به مناسبت هفته سلامت رضانیا رئیس مرکز بهداشت کیش به همراه تعدادی از مسئولین واحدها با پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رضانیا ضمن بیان عملکرد یک سال گذشته مرکز بهداشت از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد تشکر کرد و بیان داشت : امسال از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده و این هفته فرصت خوبی است تا خدمات و دستاوردهای حوزه سلامت اطلاع رسانی شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سلامت در جزیره ، عملکرد مرکز را تشریح کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن خیرمقدم و قدردانی از تلاش های دست اندرکاران حوزه سلامت خصوصا در ایام همه گیری کرونا و همچنین تعطیلات نوروز بیان کرد: کارهای بسیار ارزنده و قابل تقدیری توسط پرسنل زحمتکش مرکز بهداشت در این ایام صورت گرفته که قابل توجه و تقدیر است‌.

پورزادی سرعت عمل، برنامه ریزی و آگاه سازی در حوزه های مختلف سلامت در جزیره کیش را از اقدامات خوب مرکز بهداشت برشمرد و افزود چرخه مدیریت سلامت در ایام کرونا قابل تقدیر است.

وی با بیان مشارکت خوب مردم در کنترل کرونا در کیش افزود: مرکز بهداشت توانست مشارکت و همراهی مردم را فراهم کند چون اگر مردم همراهی نکنند هیچ طرحی موفقیت آمیز نخواهد بود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به بحث وجود پشه آئدس در کیش بر لزوم توجه ویژه به بهسازی محیط و فضاهای آلوده اشاره و بر تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به این موضوع با مشارکت ارگانها و نهادهای مرتبط تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کمیته اول محیطهای آلوده را شناسایی و بعد با قدرت نسبت به بهسازی آنها اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای خبر /