منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور استان به همراه لیلا قربانی مدیر گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی،آرمان مدیرگروه علوم پایه ،اساتید گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور،مصطفی کشاورز،میثم عباسی،مرودی زاده و روشن قیاس از اساتید گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور با مدیر کل ورزش وجوانان استان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،خادمی نسب اظهار داشت: مجموعه ورزش وجوانان استان با دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه پیام نور استان تعامل خوبی داردوبا تعاملات و ارتباطات خوب با دستگاه ها بیش از گذشته در جهت شناسایی نخبگان جوان و ورزشی مان در تلاش هستیم.

وی داشت: پیرو دستور استاندار هرمزگان مبنی بر عمومی سازی فضاها و اماکن ورزشی کل استان مقرر شده همه دستگاهها اماکن ورزشی را در اختیار اداره کل جهت عمومی سازی قرار دهند.

خادمی نسب تصریح نمود:بحث آموزش یکی از مباحث مهم و اولویت دار اداره کل ورزش وجوانان بوده که همیشه در این زمینه از اساتید برجسته و ظرفیت آموزشی دانشگاه ها بهره برده است و قطعا به زودی بازآموزی دوره ها و کلاس های آموزشی با حضور این اساتید برگزار خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد:امیدواریم باحمایت های باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان استان از حوزه ورزش وجوانان نیز شاهد شکوفایی ورزش وجوانان استان باشیم.

خادمی نسب بیان داشت:خانه جوان بندرعباس در ۴طبقه در حال ساخت می باشد و امیدواریم با افتتاح خانه جوان فضای مناسبی برای فعالیت جوانان استان داشته باشیم.

در ادامه رییس دانشگاه پیام نور استان بیان داشت:دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد که در همه زمینه ها با دستگاه های استان بخصوص اداره کل ورزش وجوانان همکاری و تعامل داشته باشد.

منصور فرهادی افزود:همه ظرفیت های موجود اعم از فضاها و اماکن آموزشی و ورزشی و اساتید دانشگاه جهت همکاری آماده هستند .

فرهادی بیان داشت:چهره های جوان و نخبه زیادی در استان وجود دارد که باید این چهره ها شناخته شوند و در توسعه استان از این نخبه ها بهره ببریم.

انتهای پیام