سرپرست شیلات هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، در این دیدار نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات هرمزگان در کشور و به ویژه در استان هرمزگان گفت : فعالیت های شیلاتی در صدر فعالیت های اقتصادی استان هرمزگان قرار دارد و باید نگاه ویژه ای به فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان باشد.

همچنین جت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده  به بیان رهنمودهایی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی اداره کل شیلات هرمزگان پرداختند.

در ادامه سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به جایگاه شیلات استان هرمزگان در کشور اظهار داشت : شیلات به عنوان موتور پیشران اقتصادی می تواند جایگاه ویژه ای در استان داشته باشد و امید است  با استعانت از خداوند متعال و تلاشی مضاعف در جهت بالفعل کردن ظرفیت‌ها گام های استواری برداریم.

ساسان صادقی ابراز کرد : با بهره‌گیری از نیروهای خدوم در استان هرمزگان و ایجاد یک نظام پویا، امید است بتوانیم شیلات را به جایگاه واقعی  ودر شأن خود برسانیم.

وی ضمن تاکید بر نگاه مکعبی و چند وجهی در توسعه شیلات ، تصریح کرد : در حوزه توسعه شیلات به دنبال فعالیت‌های پایدار هستیم .

سرپرست شیلات هرمزگان ضمن تقدیر از نگاه کارشناسانه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد : برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی صید و صیادی و تحقق مطالبات نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حال انجام است.

انتهای پیام