مدیر امور شعب بانک ملت استان هرمزگان در راس هیاتی با محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس و دکتر رضایی دبیر کل اتاق دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، علیرضا رحیمی پور که به تازگی سکان مدیریت امور شعب بانک ملت استان هرمزگان را در دست گرفته است امروز با همراهی طبسی معاونت اعتباری شعب بانک ملت و ناصری رییس شعبه بندرعباس با ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس دیدار و گفت و گو کردند.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در این دیدار خواستار حمایت های ویژه بانک ها از بازرگانان شد و گفت: دریافت سرمایه در گردش می‌تواند بسیاری از مشکلات واحدهای اقتصادی استان را برطرف کند از این رو باید بانک‌ها نقش خود را در تأمین سرمایه در گردش ایفا کرده و در بازپرداخت تسهیلات نیز شرایط را برای بخش خصوصی تسهیل کنند.

محمدرضا صفا بیان داشت: امروز فرزندان هرمزگان با کارآمدی و شایستگی که دارند پست های مدیریتی  مهم و کلیدی استان را هدایت می کنند که نوید بخش آینده ای درخشان در اقتصاد این استان است. 

مدیریت امور شعب بانک ملت استان هرمزگان نیز در این دیدار بر تعامل هر چه بیشتر با بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: شاکله اقتصاد کشورهای موفق در دستان بخش خصوصی است و امروز بیش از هر زمان دیگری بخش خصوصی به حمایت بانک ها نیاز دارد.

رحیمی پور ادامه داد: یکی از راه های تحقق شعار سال جاری حمایت از بخش خصوصی و تولیدکننده واقعی است که در این راستا دولت و بانک ها باید همکاری بیشتری داشته باشند. وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که اعلام نماییم که بیشترین خدمات بانکی را به تجار و بازرگانان ارائه می دهیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد