معاونت امور حقوقی، مجلس ، هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش وجوانان به همراه دستیارویژه و مشاور وزیر، مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ، محمودرضا امیاری، با حضور در دفتر استاندار هرمزگان با دوستی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، بنیامین شکوه فر دراین دیدار اظهار داشت: استان هرمزگان ظرفیت و استعدادهای فراوانی دارد که باید بابهره گیری از ظرفیت ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان ورزشکار این استان را فراهم کنیم.

شکوه فر افزود: انقلاب اسلامی به چهل و سومین سالگی خود رسیده و باید تمام تلاشمان را در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نماییم و بنابه فرموده مقام معظم رهبری باید عدالت اجتماعی را در همه زمینه هابخصوص برای جوانان و ورزش اجرا نماییم.

وی بیان داشت: از استاندار هرمزگان درخواست داریم که به ورزش استان نگاه ویژه ای داشته باشد و حمایتهای لازم را از ورزش در دستور کار خود قراردهد.

شکوه فر با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نهاد تعاملی است وساختارآن همکاری و همگرایی است یادآورشد: با راه اندازی صندوق مسئولیتهای اجتماعی با مدیریت شخص استاندار و یا معاونین نیز می توان برای ورزش استان گامهای موثری را در جهت توسعه برداشت.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش همه صنایع می بایست به میدان بیایند تا باعث رشد و توسعه ورزش در کشور باشیم.

شکوه فر اظهار کرد: این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ورزش های المپیکی و ساحلی داردو باید از این ظرفیت ها در جهت شکوفایی استعدادهای جوانان این استان بهره ببریم.

دوستی دراین دیدار اظهارداشت:دو موضوع زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد:این استان ظرفیتهای بالقوه و مهمی برای ایجاد دهکده ساحلی هم در مرکزاستان و هم در شهرستان هایی مانند بندر لنگه ، سیریک، جاسک و …دارد که می توان از این ظرفیت و پتانسیل ها برای توسعه ورزش های آبی ساحلی وقایقرانی بهره ببریم.

دوستی گفت: با هماهنگی و همکاری با وزارت ورزش وجوانان و جمع بندی های نهایی قطعا از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان استفاده خواهیم نمود .

استاندار هرمزگان تصریح نمود: استانداری هرمزگان از همه طرح ها و برنامه ها برای توسعه ورزش استان حمایت خواهد نمود و منابع مالی لازم آن را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام