در ادامه ملاقات های مردمی استاندار هرمزگان با قشرهای مختلف که در روزهای سه‌شنبه برگزار می شود، ۲۹ نفر از مراجعان از مناطق مختلف استان با استاندار هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، اقشار مختلف مردم در دیدار با استاندار هرمزگان، درخواست های خود را مطرح و پس از استماع درخواست های مراجعان، دستورهای لازم برای پیگیری و رفع مشکلات به مدیران و واحدهای مربوطه، توسط استاندار هرمزگان صادر شد.

همچنین به منظور رعایت عدالت در نوبت دهی ملاقات های مردمی و رصد و پیگیری آنی مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان، از این پس ثبت نام برای ملاقات با استاندار هرمزگان و معاونان وی، از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری هرمزگان و سامانه سامد میّسر خواهد بود.

مردم سراسر استان هرمزگان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی و اینترنتی سامد ( ۱۱۱ ) که به منظور تسهیل ارتباط مردم با دولت پیش بینی شده، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و درخواست های خود را مطرح کنند.

فرم درخواست ملاقات با استاندار هرمزگان، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری هرمزگان به نشانی اینترنتی ذیل است:

https://hormozgan.ir/index.aspx?siteid=3&&siteid=3&&siteid=3&pageid=1804و همچنین نشانی اینترنتی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) نیز  http://111.ir  است.

انتهای پیام