بر اساس ارزیابی های انجام شده و اعلام گزارش آن از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آبفای هرمزگان موفق به کسب بالاترین رتبه در ارزیابی عملکرد تصفیه خانه آب بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، امین قصمی در تشریح جزئیات کسب این رتبه در ارزیابی های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: بر اساس ارزیابی به عمل آمده بر اساس شاخص های عملکرد معتبر و استاندارد، دو تصفیه خانه آب شماره یک و دو بندرعباس موفق به کسب رتبه عالی از سوی ناظران آبفای کشور شدند.

به گفته قصمی ، ارزیابی های اعلام شده بر اساس معیارهای تعریف شده کشوری صورت گرفته که بر اساس آن آبفای هرمزگان به دلیل نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه، استفاده از دانش روز پرسنل تصفیه خانه با حضور در دوره های آموزشی، پایبندی و بکارگیری دستورالعمل های ابلاغی و… موفق به کسب گواهی نامه عملکرد با رتبه عالی شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه بندرعباس از سال ۶۴ وارد مدار بهره برداری شده است، افزود: با توجه به تغییر استانداردها و و عملکردهای سخت گیرانه تر برای افزایش کیفیت تصفیه خانه ها، آبفای هرمزگان نیز بر اساس پارامترهای تعیین شده گام هایی در این زمینه برداشت که خوشبختانه این قدم ها موثر واقع شد و موفق به کسب این رتبه شدیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به بازسازی تصفیه خانه آب اشاره کرد و گفت: برای بهبود عملکرد تصفیه آب و همچنین ارتقای کیفیت آن بازسازی تصفیه خانه نیز به عنوان یک اقدام تاثیرگذار به سرانجام رسید که خوشبختانه توانستیم کیفیت آب تصفیه شده را با بازسازی آن ارتقا دهیم.

انتهای پیام