در پی کسب رکورد تولید ماهیانه تختال در آذرماه به میزان ۱۴۷۵۹۱ ، معاون بهره برداری فولاد هرمزگان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خود در این شرکت ، دلایل فنی کسب این رکورد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سید اصغر مدنی گفت: افزایش ریت شارژ کوره ها در کنار خلاقیت کارکنان متخصص و با انگیزه و مواد ورودی خوب و با کیفیت ، باعث کاهش زمان پاور آن و زمان آماده سازی در واحد ذوب شد.

مدنی  تمام این موارد را معاون بهره برداری فولاد هرمزگان با بیان اینکه تمام موارد بالا  باعث افزایش ظرفیت و سرعت تولید است ، افزود :کاهش زمان های تعمیراتی و کاهش توقفات را نیز در افزایش تولید موثر است.

وی کسب این رکوردها را  نشان از عزم و برنامه ریزی  شرکت فولاد هرمزگان برای جبران کسری تولید تابستان که به دلیل قطعی برق حاصل شده بود عنوان کرد .

 معاون بهره برداری فولاد هرمزگان  مطرح کرد :  در صورت پشتیبانی در تامین انرژی  این شرکت می تواند  با جبران تمام کسری تولید به تمام اهداف تعیین شده خود برسد .

گفتنی است ، رکورد قبلی تولید تختال در فولاد هرمزگان در مهر ماه گذشته و به میزان ۱۴۶۱۰۶ تن به دست آمده بود و همچنین  در سه ماه گذشته این دومین رکورد به دست آمده تولید ماهیانه تختال در این شرکت است.