سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت و توانمند مشکلات کارگری را به حداقل می رساند.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احسان کامرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اهمیت نقش کارگران در تولید، عنوان کرد: کارگران یکی از ارکان مهم تولید در بخش های مختلف کشور هستند.
کامرانی افزود: رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات کارگران رسالت همه مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط است و به عنوان یک اولویت ضروری است دنبال شود.
وی با تاکید بر انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت، تصریح کرد: انتخاب پیمانکاران توانمند و صاحب صلاحیت می تواند نقش بسزایی در کاهش مشکلات کارگری داشته باشند.
کامرانی تصریح کرد: در نوع قرارداد دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با پیمانکاران نیازمند بازنگری است تا مشکلات کارگری به حداقل برسد.
وی گفت: دستگاه های اجرایی و شهرداری هابه گونه ای برنامه ریزی کنند که حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت و از ایجاد تاخیر در پرداخت جلوگیری کنند.
کامرانی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به موقع مدیران به مطالبات در جامعه نقش بسزایی در کاهش مشکلات دارد.
وی با تاکید بر حضور مدیران در جلسات کمیسیون کارگری، افزود: با توجه به اهمیت تصمیماتی که در کمیسیون کارگری برای رفع مشکلات کارگران اتخاذ می شود ضروری مدیران شخصا در جلسات کمیسیون مذکور حضور یابند.
انتهای پیام