سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صیدو صیادی به کمیسیون تخلفات در سال 1400 خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سروان رامش جان با بیان اینکه در سال ۹۹ تعداد پرونده های معرفی شده به کمیسیون تخلفات صیادی ۲۰۹ فقره بوده است و این میزان در سال ۱۴۰۰به ۲۸۷  فقره رسید است گفت: این میزان رشد بیانگر تلاش بیشتر علرغم تمام کمبودها در برخورد با متخلفین صید و صیادی در راستای صید اصولی و پایدار است.

رامش جان با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آبزیان برای نسل آینده و صید و صیادی اصولی و پایدار گفت: در همین راستا در سال گذشته یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان موفق به توقیف بالغ بر ۳۰۳ فروند شناور صیادی متخلف، کشف بالغ بر هزار و۷۶۰طاقه تور منوفلامنت و ادوات صید مخرب شامل ۱۲ دستگاه پرساین،۴ دستگاه ترال لنجی، حدود۷۰ دستگاه ترال قایقی و… توقیف  شده است.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال گذشته گفت: علرغم کمبود نیروی انسانی و امکانات رشد چشمگیری در تمامی کشفیات در برخورد با شناروهای متخلف صید صنعتی و سنتی از اهم شاخص های رشد عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بوده است.

رامش جان ماموریت این یگان را بسیار مهم و حساس خواند و گفت: بدون شک حفظ ذخایر ارزشمند آبزیان نیازمند توجه بیش از پیش مردم و همه دستگاه های اجرایی به این مهم است چرا که ماموریت یگان حفاظت شیلات در زمینه حفاظت از منابع آبزیان است و از این فرصت باید برای حفظ این منابع نهایت بهره را برد .

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است یادآور شد پایگاه های حفاظت منابع آبزیان شیلات در شهرستانهای استان نیز آماده دریافت گزارشات در راستای مقابله با صید غیر مجاز هستند.

انتهای پیام