رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد 5 درصدی تحویل گاز طبیعی به مشترکین هرمزگان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سید احسان قنادزاده، میزان مصرف گاز طبیعی از فروردین تا دی ماه سالجاری در این استان را ۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۳۱۹ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود:این میزان مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد داشته است.

قنادزاده ، عنوان کرد: علی رغم وجود محدودیت هاو کمبود شدید گاز در کشور با مدیریت بهینه توزیع در بخش نیروگاهی ،صنعتی و خانگی شاهد افزایش میزان گاز تحویلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که از اثرات آن پایداری تولید صنعتی ، تولید برق استان و کاهش آلاینده های زیست محیطی بوده است.

وی ، مطرح کرد : تلاش شبانه روزی همکاران ما در شرکت گاز استان، پایداری جریان گاز برای مشترکین است و میزان مصرف مشترکین به صورت روزانه و حتی لحظه ای رصد می شود تا متناسب با آن، تمهیدات لازم در زمینه توزیع بهینه اتخاذ شود.

رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد : در فصل پاییز و به خصوص زمستان امسال، با مدیریت بهنیه توزیع گاز در استان که با همکاری و تعامل سازنده مشترکان به خصوص مشترکان صنعتی و صنایع فولاد  انجام شد توانستیم، گرمابخش خانه های سایر مردم در مناطق سردسیر کشور شویم.

انتهای خبر /