همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و مناسبت روز پرستار با حضور سید محمد حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی حسنی، حراست و سید مسعود موسوی، سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان از پرستاران و کادر درمان مرکز پزشکی خلیج فارس (جی جیان) تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سید محمد حسینی در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از امکانات، تجهیزات و آخرین شرایط بیمارستان خلیج فارس، افزایش رضایتمندی ساکنان جزیره از خدمات این مجموعه درمانی را سرمایه اصلی سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

حسینی تصریح کرد: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی دوران شیوع ویروس کرونا روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران سپری کردند و این کار تنها توسط کسانی انجام می شود که عاشق خدمت و کمک به مردم باشند.

وی در ادامه افزود: با تجهیز و افزودن بخش های مختلف و به کار گرفتن پزشکان متخصص در مرکز پزشکی خلیج فارس، شرایط برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره قشم فراهم خواهد شد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: قشم به ویژه بخش های غربی جزیره نیازمند بیمارستانی مجهز است که امیدواریم با تعیین مدیریت جدید و رویکرد دولت مردمی و با نگاه جهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، توجه جدی برای رفع نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه صورت گیرد.

انتهای پیام