با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان ، معاون صید شیلات هرمزگان ، سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، روسای ادارت مستقل و روسای شیلات شهرستان ها و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان در سالن جلسات شیلات استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در این جلسه با بیان اینکه شیلات هرمزگان مجموعه ای از توانمدی های تولید ، اشتغال و ارز آوری را به خود اختصاص داده است تصریح کرد : کسب رضایت جامعه بهره بردار شیلات استات در دستور کار همه شیلات شهرستانها و مجموعه شیلات هرمزگان است.

مسعود بارانی با اشاره به اینکه تحقق برنامه تحولی سازمان شیلات ایران از اولیت های مهم شیلات استات است گفت : بی شک فعالیت های بخش شیلات می تواند محور توسعه بیش از پیش استان و شهرستان های هرمزگان قرار گیرد.

بارانی با اشاره به تحول چشمگیری که در شیلات در سال های اخیر صورت گرفته است گفت: یقیناً براساس برنامه تحولی و با حمایت های موجود سازمان شیلات ایران،استانداری هرمزگان و مجموعه جهاد کشاورزی شاهد ارتقای تولیدات شیلاتی و فعالیت های شیلاتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان با وجود جامعه صیادی گسترده، تشکل های صیادی موفق، تولیدات صید بسیار خوب، ناوگان صیادی موفق و … الگویی موفق در حوزه صید و صیادی است و رتبه اول صید کشور را به خود اختصاص دارد افزود: امید داریم با توجه به ظرفیت های صیادی و آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و ماهی شاهد ارتقای جایگاه شیلات باشیم.

در ادامه معاونین و روئسای شیلات شهرستان ها به بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود و همچنین راهکارهایی در جهت حل آنها پرداختند.

در پایان دیدگاه ها و پیشنهادات در راستای ارتقای فعالیت های شیلات از سوی مسئولین حاضر بیان شد و پس از آن، به بیان راهکارهای بهبود بخش فعالیت های شیلاتی پرداخته شد.

انتهای خبر /