رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از رفع تصرف ۱۳ هزار و ۷۶۲ مترمربع از اراضی ملی منطقه صالح آباد بخش کوخرد هرنک این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، حامد احمدپور با اشاره به اینکه عمده تصرفات این شهرستان در حاشیه شهرها و روستاها و همچنین در حواشی طرح‌های واگذار شده صورت می‌گیرد گفت: متصرف از طریق ایجاد حصار و فنس‌کشی در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۷۶۲ متر مربع در اراضی ملی تصرف کرده بود که پس از تشکیل پرونده و پیگیری در محاکم قضایی در راستای اجرای حکم قضایی عملیات رفع تصرف توسط اکیپ یگان حفاظت این اداره به همراه مامور انتظامی پاسگاه جناح و با رضایت و همکاری خود متصرف صورت گرفت و به حالت سابق اعاده شود.

وی ارزش زمین تصرف شده را ٢ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: موضوع حفاظت و صیانت از انفال را که همواره اولویت اولین اداره می باشد با جدیت دنبال خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد افرادی سودجو با نقص قوانین و ایجاد آثار، مقدمات تصرف را فراهم آورند و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد.

جنگلدار بستک از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخلف در عرصه های ملی از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اطلاع دهند. 

انتهای پیام