فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف ۳۶ هزار متر از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار غلامرضا جعفری در حاشیه بازدید از اراضی آزاد شده ، گفت : برابر اخبار و گزارشات واصله مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در شهرستان بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شدکه افرادی اقدام به تصرف و ساخت و ساز غیر قانونی و بدون مجوز در محدوده خیابان ملت ۳۱ و شهرک پیامبر اعظم شهرستان بندرعباس کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه پس از تعامل و تشکیل جلسات متعدد در فرماندهی استان، دادسرای عمومی و بسیج کلیه امکانات از جمله یگان حفاظت مسکن شهرسازی و شهرداری و با حضور معاون دادستان و با پوشش انتظامی دقیق و گسترده توسط کلانتری ۱۲ و ۱۳ شهرستان بندر عباس و نیز حضور یگان امداد نسبت به تخریب و رفع تصرف اقدام شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در این راستا مقدار ۴ هزار و ۷۳۰ متر مربع از منازل و دیوارها تخریب و مقدار ۳۲ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه محل ها رفع تصرف شده بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی تحویل شهرداری شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی در زمین تصرف زمین های ملی و یا مراتع، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام