فرمانده انتظامي استان هرمزگان از رفع تصرف اراضي ملي به ارزش 13 ميليارد ريال در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سردار “غلامرضا جعفری”  افزود : در پی مراجعه نماینده اداره آب منطقه ای شهرستان میناب مبنی بر تصرف حدود ۲۱ کیلومتر از اراضی توسط عده‌ای از اهالی محل” چاه اسماعیل”واقع در شمال میناب در بستر رودخانه ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جعفری ، افزود: ماموران انتظامی شهرستان میناب با تدابیر و حضور شخص فرماندهانتظامی این شهرستان به همراه دادستان ،روسای اداره آب منطقه ایی و اداره راه‌ و شهرسازی شهرستان روز گذشته به محل مورد نظر اعزام و حدود ۲۱ کیلومتر از اراضی ملی که در محور چاه اسماعیل به سمت میناب توسط اهالی محل به صورت غیرقانونی تصرف و اقدام به تسطیح ، شخم ، ایجاد بند خاکی و قطع چندین اصله بیابانی در بستر رودخانه کرده بودند رفع تصرف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و احضار افراد متخلف در دستور کار پلیس ادامه دارد ،اظهار داشت: ارزش مالی اراضی ملی رفع تصرف و آزاد شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان حفظ و حراست از منابع طبیعی را یک وظیفه ملی عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام