رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان گفت: فعالیت صنوف گروههای شغلی سطح ۱و۲ از شنبه ۱۸اردیبهشت با ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کسبه و مشتریان مجاز است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، علی باصره با تشریح این خبر  گفت : با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گروه های شغلی ۱ و ۲ می توانند از شنبه ۱۸اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کسبی نمایند و گروه های شغلی ۳ و ۴ کماکان تعطیل هستند .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی بازارها و پاساژها از شنبه بازگشایی و مجاز به فعالیت خواهند بود، افزود:  تعطیلی صنوف گروه های شغلی ۳ و ۴ کماکان به قوت خود باقی است البته موضوع فعالیت این دسته از مشاغل نیز از طریق ستاد کرونا استان در حال پیگیری است و به محض کسب نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: دغدغه اصلی تمامی اصناف سلامت جامعه می باشد و در این مرحله نیز با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کسبه، اصناف بیش از پیش در پیشگیری وکنترل بیماری کادر بهداشت ودرمان را یاری خواهند کرد.

باصره در پایان ضمن تشکر از همراهی و تشریک مساعی کسبه وظیفه شناس بندرعباس تاکید کرد: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به همراه کارشناسان بهداشت، مجدانه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین که دستورالعمل ومصوبات ستاد مدیریت کرونا را رعایت ننمایند شدیدا برخورد می گردد.