رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی ۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص با تداوم پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم» در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مجتبی قهرمانی بیان داشت : این ۲ محکوم به جرم قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص بودند که با پیگیری و همکاری مشترک دادستان جاسک و رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب میناب، اولیای دم با استناد به عفو و رأفت اسلامی و در قالب پویش «به احترام امام رئوف (ع) می‌بخشم» رضایت خود را اعلام کرده و به این زندانیان حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: با اعلام رضایت اولیای دم در خصوص این دو محکوم به قصاص، تعداد زندانیان محکوم به قصاصی که تاکنون در نتیجه اجرای پویش «به حرمت امام رئوف (ع) می‌بخشم» در استان هرمزگان از مجازات رهایی یافته‌اند در مجموع به ۴ نفر رسیده است.

گفتنی است ، پویش مردمی «به احترام امام رئوف (ع) می‌بخشم» به همت ستاد ملی صبر با هدف ارتقا میانجیگری و گسترش فرهنگ صلح و سازش از پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) آغاز شده و تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ و خجسته میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

انتهای خبر /