در راستای اجرای جهاد تبیین و بیان دستاورد های نظام اسلامی روابط عمومی های صنعت آب و برق دستاوردها و ارزش واقعی خدمات ارائه شده را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رئیس گروه افکار سنجی و ارتباطات عمومی وزارت نیرو در جلسه ای که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت آب و برق استان هرمزگان در سالن جلسات شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد گفت: روابط عمومی ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند  چرا که دشمن با سیاه نمایی و هجمه هایی که انجام می دهد طوری به مخاطبان خودش القا می کند که انگار هیچ کاری در این کشور انجام نمی شود لذا اینجاست که نقس و اهمیت روابط عمومی ها خود را نشان می دهد.

محمد جواد جره افزود: تبیین مناسب رخ دادها و بیان ارزش واقعی خدماتی که دولت و وزارت نیرو در صنعت آب و برق به مردم ارائه می دهند مستلزم در اختیار داشتن امکانات و حمایت هایی قانونی و معنوی است تا این امر به طور کامل محقق شود.

وی با اشاره به این نکته که یکی از دستاوردهای وزارت نیرو تامین آب و برق پایدار و با کیفیت بوده است، ادامه داد: راهکار مناسب برای سال پیش رو به سمتی است که ارزش واقعی آب و برق به عنوان یک کالای تولید شده، برای مردم و شهروندان تشریح گردد تا ارزش واقعی هزینه های تولید آب و برق برای مصرف کنند گان تبیین شود.

رئیس گروه افکار سنجی و ارتباطات عمومی وزارت نیرو یاد آور شد: در تابستانی امسال با تلاش همکاران فنی ما در بخش های مختلف وزارت نیرو، به بهترین شکل ممکن تنش های آب و برق را پشت سر گذاشتیم و یکی از ارکان مهم این موفقیت عملکرد مطلوب در روابط عمومی ها در اطلاع رسانی های بموقع و مناسب بوده است.

در پایان این جلسه از همکاران فعال در روابط عمومی های صنعت آب و برق استان هرمزگان که در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم  برای گذر از تابستان ۱۴۰۱ نقش داشته اند تقدیر و تشکر شد.

انتهای خبر /