استاندار هرمزگان همگام با دیگر اقشار مردم و هم نوا با دلیرمردان دیار خلیج فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس حضور یافت و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد و با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است، گفت: مسئله فلسطین محوری‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، با حضور گسترده مردم در شهرستان‌ها، بخش ها، شهرها و روستاهای سراسر استان هرمزگان برگزار شد.

 مهدی دوستی نیز همگام با دیگر اقشار مردم و هم نوا با دلیرمردان دیار خلیج فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس حضور یافت و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

 دوستی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس، اظهار داشت: انتفاضه مردم مظلوم فلسطین از غزه آغاز و در دیگر مناطق این سرزمین ادامه پیدا کرد و اکنون نیز شاهد یک خیزش جدید در میان مردم فلسطین هستیم.

 وی افزود: ملت ایران نیز از ابتدای انقلاب اسلامی همواره حامی تمام مظلومان جهان بوده و همیشه از مظلوم حمایت کرده است و روش و مرام ملت ما دفاع از مظلومان در هر گوشه‌ای از این دنیا بوده است.

 دوستی گفت: این حمایت ملت شریف ایران از ملل مظلوم جهان با حمایت و دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: فلسطین به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، پاره تن اسلام است و قطعا ملت ایران با تمام توان از همه هسته‌های مقاومت و جبهه‌ مقاومت حمایت می‌کند.

دوستی گفت: مسئله فلسطین اصلی‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است و بر همین مبنا ملت ایران و سایر ملل اسلامی حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز نیز مردم شریف بندرعباس و سراسر استان هرمزگان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با سایر آزادی‌خواهان جهان از مردم فلسطین حمایت کردند.  

استاندار هرمزگان گفت: روز جهانی قدس شاخص بسیار خوبی برای جدا کردن جبهه حق از باطل است و حضور پر شور مردم در این راهپیمایی بزرگ نیز گواهی بر همین مسئله حق محوری مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام