مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در جلسه فوق العاده ستاد کرونا شهرستان پارسیان از افزایش موارد مثبت کرونا در روستای عَمانی در غرب این شهرستان، خبر داد و گفت: هم اکنون بر اساس مصوبات این ستاد مبادی ورودی و خروجی این روستا کنترل و به مدت 2 هفته قرنطینه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، آمنه ماجدی در خصوص افزایش موارد مثبت کرونا در روستای عَمانی گفت: پس از شناسایی ۳ مورد مثبت در این روستا که از عسلویه وارد روستا شده بودند؛ این افراد به دلیل عدم رعایت قرنطینه خانگی و شرکت در دورهمی ها، موجب افزایش موارد مثبت در بین ساکنین روستا شدند که در نهایت بنا به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان و دستور رییس دانشگاه ، قرنطینه کامل روستا را به همراه داشت.

وی افزود: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ مبادی ورودی و خروجی روستا به مدت ۲ هفته کنترل و محدود می گردد و کلیه مساجد، سالن ها و زمین های ورزشی و باشگاه ها در سطح روستا به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود همچنین هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی طی این دو هفته ممنوع می باشد.

ماجدی ، از اعضای شورای اسلامی و دهیاری و همچنین بسیج روستا خواست در زمینه نظارت بر قرنطینه خانگی موارد مثبت، همکاری و مساعدت کامل با شبکه بهداشت  و درمان  شهرستان و بهورزان روستا داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریعتر این بیماری را کنترل کنیم.

کاظم رحیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پارسیان ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه اعضای حاضر در جلسه، شورای اسلامی، دهیاری، فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان عنوان کرد: تمامی مصوبات این جلسه لازم الاجرا است و همه اعضا متعهد و ملزم به عملیاتی کردن آن هستند.