معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از اولین رویداد ملی کودکستان با نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حوریه حاجی زاده با تاکید بر استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان تنها متولی مدیریت تعلیم و تربیت کودکان زیر هفت سال اظهار داشت : اولین دوره رویداد ملی کودکستان  با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتوای مناسب برای کودکان زیر ۷ سال  با نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برگزار می شود.

 حاجی زاده با اشاره به محورهای این رویداد بیان داشت : طرح درس ها و کاربرگ‌های آموزشی و پرورشی ویژه کودکان زیر ۷ سال ، کتاب کودک  و کتاب کار کودکستان ، بازی ، اسباب بازی و محصولات کمک آموزشی ویژه کودکان زیر ۷ سال ، سامانه نرم افزارهای موبایل و رایانه ویژه کودکان زیر هفت سال و تولیدات صوتی ، تصویری ( دارای ماهیت دیجیتال ) ویژه کودکان زیر هفت سال را از مهمترین محورهای این رویداد برشمرد . 

وی با تاکید بر اینکه همه فعالان حوزه تدوین و تولید محتواهای کودک می توانند در این دوره شرکت کنند ، افزود:  شرکت کنندگان می توانند در بازه زمانی ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱  با مراجعه به سایت اختصاصی رویداد نسبت  به ارسال خود ارسال آثار خود اقدام کنند.

گفتنی است ، شرکت کنندگان در این دوره مورد تشویق قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان  در هر یک از محورهای رویداد ، جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

انتهای پیام