با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و باهدف توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت اماکن گردشگری جزیره قشم فاز اول اقامتی هتل سارینا قشم با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  با بهره‌برداری از فاز اول این هتل افزون بر ۳۲۰ تخت به شمار تخت‌های اماکن اقامتی قشم اضافه می‌شود.


بر اساس اعلام مسوولان هتل سارینا قشم میزان اشتغال‌زایی فاز اول این هتل افزون بر ۷۵ نفر است که در بخش‌های مختلف خانه‌داری و اتاق‌داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول کار می‌شوند.  


گفتنی است پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد ۱۰ پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۲۱ میلیون دلار و ریالی چهار هزار و ۱۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.


یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۵۳ پروژه به اعتبار ریالی ۶۰ هزار و ۶۶۰ میلیاردی و ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ۲۶۰ میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.