هرمزگان دیار مردانی از جنس غیرت و تلاش است که همواره از آنان در تمام ادوار به نیکی یاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، انصاف و جوانمردی از ارزشمندترین ثروت ها در بازار دنیا و از گران سنگ ترین اعمال در ترازوی عدل الهی است که سنگ محکی برای سنجش عیار ایمان و تقوای انسانها به شمار می آید و به راستی سود دنیا و عقبا از آن جوانمردان منصفیست که تنها با خدا معامله می کند .

حضور مستمر و موثر جناب آقای جلالی در عرصه های اقتصادی و تلاش در راستای ارائه خدمات مطلوب به اصناف و بازاریان، موهبتی است الهی که نصیب بندگان شاکر خداوند می گردد .

مدیریت طلایی آقای جلالی در طول چهار دهه در قلب اصناف هرمزگان و اشراف به امور بازاریان بدون شک در اذهان عمومی باقی خواهد ماند و زبانزد آیندگان خواهد شد.

استفاده از تجربیات چنین مردان بزرگی باید همواره در اولویت قرار گیرد و پیشینه تجاری آنان همواره باید الگویی برای نسل جوان باشد.

بدین وسیله مراتب تجلیل و سپاس خود را از تلاش های ارزنده و سازنده جنابعالی در حوزه بازار و اصناف صادقانه ابراز می نماییم و بر این باوریم که بازنشستگی فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های نوین است. امیدواریم این دوران جدید از پر بارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پر ثمرتان باشد و در سایه سار امن الهی وجود ارزشمندتان همچون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسئولانه در بخش های مختلف این مرزو بوم باشد. سعادتمندی و سیادت روز افزون شما و خانواده محترم را از خداوند متعال خواستاریم.