مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در جریان زلزله امروز استان هرمزگان، تاکنون گزارشی از خسارت به تأسیسات یا جایگاه‌های عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی دریافت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فضل اله اکبری در این باره گفت: طی تماس‌های تلفنی با نواحی منطقه، خوشبختانه هیچ‌گونه حادثه و یا خسارتی به ما گزارش نشده است، اما به کانون زلزله نیرو اعزام شده است تا درباره خسارت ندیدن تأسیسات اطمینان حاصل کنیم.

اکبری با اشاره به این که کانون این زلزله در منطقه فین واقع در ۶۴ کیلومتری شمال‌غرب بندرعباس بوده است، تصریح کرد: هیچگونه کمبودی در تأمین و توزیع سوخت مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

وی افزود: مشکلی در زمینه عرضه سوخت در مناطق زلزله زده و مسیر های مواصلاتی منتهی به آن وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان، توضیح داد: هیچ موردی از وقوع سانحه در جایگاه‌های سوخت در مناطق زلزله زده وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در تمام استان توزیع شده و جایگاه های عرضه سوخت آمادگی ارائه سوخت به مراجعان را دارند.

این مسئول تصریح کرد: در همان لحظات اولیه ستاد بحران تشکیل شده و وضعیت سوخت‌رسانی بطور دقیق و برخط رصد می شود و این آمادگی وجود دارد درصورت نیاز سوخت ترمیمی از انبار های نفت به مناطق مورد نیاز ارسال شود.