سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا ویژه افراد بالای ۶۰ سال از این هفته در هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دکتر فاطمه نوروزیان امروز (۱۷ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ساعت گذشته فوتی بر اثر کرونا در هرمزگان ثبت نشد و شمار جانباختگان این بیماری در استان همان۲۴۳۱ تَن باقی ماند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته با بستری شدن ۵۶بیمار کرونایی جدید، بیماران بستری در بیمارستانهای استان به ۱۳۶نفر رسید، خاطرنشان کرد: اکنون ۲۵بیمار کرونایی در بخش مراقبتهای ویژه (آی سی یو) بستری هستند و حال ۷ تَن وخیم است.

وی با بیان اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا ویژه افراد بالای ۶۰ سال از این هفته در هرمزگان آغاز می شود، تصریح کرد: همه افراد سالمند دارای بیماری زمینه ای و دارای ضعف سیستم ایمنی در اولویت دریافت دز یادآور هستند.

نوروزیان بیان کرد:  نیاز به مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون نیست و از طریق پیامک نوبت و زمان واکسن به شهروندان اعلام می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان اضافه کرد: تمامی افرادی که واکسن سینوفارم و برکت تزریق کرده اند و چهارماه از زمان تزریق شان گذشته است، می توانند دز سوم را دریافت کنند.