نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان با توجه به امکاناتی که در خود دارد بهترین ظرفیت برای تعاملات اقتصادی هرمزگان در سطح ملی و بین المللی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمد مرادی در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و بازدید از ساختمان جدید اتاق اظهار داشت : نبود جایگاه مناسب و در خور شان فعالان اقتصادی با توجه به سابقه تجاری استان هرمزگان همواره برای ما دغدغه بود و امروز با بازدید از ظرفیت های ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان دیگر این دغدغه وجود ندارد.

وی افزود : این ساختمان در تمام ابعاد نوید بخش انجام تعاملات مهم اقتصادی در عرصه های ملی و بین المللی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پیگیری ها و تلاش ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و تیم تحت مدیریتی ایشان برای ساخت این ساختمان اظهار داشت : ارتقا جایگاه اتاق بازرگانی هرمزگان از رتبه ۳۴ به رتبه ۹ نشان می دهد که مجموعه اتاق بازرگانی با چه حساسیت و تلاشی کار کرده است تا بتواند این جایگاه را کسب نماید که جای بسی تقدیر و قدردانی دارد.

مرادی تصریح کرد : اتاق بازرگانی هرمزگان با احداث این ساختمان و عملکرد بسیار خوبی که ارائه داده است نام نیک تجار هرمزگانی در گذشته و حال را زنده نگه داشته است.

وی تاکید کرد : مجمع نمایندگان استان هرمزگان، مجموعه استانداری و دستگاه های اجرایی استان باید از ظرفیت های مشورتی اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان پارلمان بخش خصوصی با توجه به کمیسیون های تخصصی که در بدنه خود دارد، در توسعه صادرات استفاده کنند.

مرادی در پایان افزود : حمایت ها و تلاش های ما در کنار اتاق بازرگانی هرمزگان برای انتقال کارت بازرگانی کارخانه های بزرگ به استان هرمزگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام