نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت : ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان که به همت والای ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و اعضای هیات نمایندگان اتاق احداث شده است درخور شان استان هرمزگان و پیشینه تجاری استان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، منصور آرامی در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و بازدید از ساختمان جدید اتاق اظهار داشت : احداث چنین ساختمانی که تلفیقی از نمای سنتی و مدرن است ، شایسته استان هرمزگان و تجار استانمان است که جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

آرامی همچنین ضمن قدردانی ویژه از ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان از امیرزاده نائب رییس اتاق ایران و اعضای هیات رییسه اتاق ایران ، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان و تمام دست اندرکاران این پروژه قدردانی نمود.

وی ادامه داد : نگاهی که مسوولان اتاق به آینده و جایگاه این اتاق داشته اند در ساختمان به خوبی متبلور است و ساختمان جدید الاحداث بسیار مدرن و متناسب با شرایط تجاری استان و درخور شان فعالان اقتصادی بنا شده است.

آرامی تصریح کرد : با توجه به پیشینه تجاری استان هرمزگان ، خلا وجود چنین جایگاهی که متناسب با شرایط و جایگاه استان باشد کاملا خالی بود و امید است این ساختمان رونق تجاری استان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام