رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه برای ما مهم است که اقدامات فرهنگی بر نسل جوان اثرگذار باشد ، گفت : با احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس کار فرهنگی خود را به درستی انجام داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فاطمه جراره در دیدار با امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سید حسین ستوده رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد : اگر مجموعه فعالیت‌های فرهنگی سلسله‌وار و هدفمند باشد قطعا نمود بیشتری از آن در جامعه احساس می‌شود.

جراره با تاکید بر اینکه برای ما مهم است که امورات فرهنگی بر نسل جوان اثرگذار باشد، گفت: با احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس نه‌تنها کار فرهنگی خود را به درستی انجام داده‌ایم بلکه جوانان با حضور خود می‌توانند آموزش‌های مختلف را فراگیرند.

وی اضافه کرد: در شهر بندرعباس ما مکان های تفریحی و آموزشی کم داریم و مشارکت در احداث این مجموعه برای اعضای شورای شهر و شهرداری یک فرصت طلایی است، اگر قرار است که اتفاقی بیفتد باید در همین زمان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در خصوص المان ما هم موافق این هستیم که المان هایی با پیام مثبت و سازنده در سطح شهر نصب شوند که هم برای مردم شهر بندرعباس مفید باشد و هم به واسطه اینکه بندرعباس شهر میهمان پذیری است این تاثیر بر مهمان ها و مسافران گذاشته شود.

جراره تصریح کرد: این المان می‌تواند پیام آور شجاعت و قدرتمندی مردم استان، ارتش و سپاه و … را به همراه داشته باشد.

در این نشست، امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه همه کشورهای دنیا موزه جنگ و دفاع دارند، اظهار کرد: کشورهای مختلف بهترین موزه را دارند بنابراین ما باید در استان ها به خصوص هرمزگان موزه دفاع مقدس در خور شان مردم این خطه داشته باشیم.

سردار سید حسین ستوده رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز، تصریح کرد: ایجاد مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حضور پرشور مردم در این مجموعه فرهنگی است.

انتهای خبر /