معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سازمان بهزیستی با حجم گسترده ای از ماموریت ها و جامعه هدف روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول اکرم(ص) ، با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید بهزیستی استان، عنوان کرد: تغییر مدیران با روی کار آمدن دولت های جدید امری طبیعی و پذیرفته شده با هدف چرخش نخبگان و ایده ها است.

 رئوفی افزود: ایجاد خلاقیت، نوآوری و ابتکار از اهداف دیگر چرخش مدیران در بخش های مختلف است.

وی، خاطرنشان کرد: بهره گیری از منابع انسانی داخلی سازمان بهزیستی برای پست های مدیریتی به دلیل آشنایی افراد با نقاط قوت و ضعف سازمان، اقدامات با نتایج مناسبی همراه خواهد بود.

 رئوفی در همین خصوص، افزود: توجه و تقویت منابع انسانی در دستگاهای اجرایی به ویژه سازمان بهزیستی زمینه ساز موفقیت آنها در پیشبرد اهداف و برنامه ها است.

 وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با جامعه هدف بزرگی در ارتباط است و کار در این مجموعه بسیار سنگین و طاقت فرسا است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: حجم ماموریت های سازمان بهزیستی و کارکنان آن در زمینه های مسائل مرتبط با معلولان، کودکان کار، معتادان و بیماران جسمی و روانی، گسترده است.

رئوفی گفت: بهبود حقوق و مزایای مجموعه کارکنان سازمان بهزیستی با توجه به حجم و گستردگی کار در این مجموعه برای کارکنان ضروری است در دستور کار سازمان مرکزی این مجموعه قرار گیرد.

در این آیین، سمیرا جهانشاهی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان معرفی و از زحمات حسن نژاد مدیرکل سابق این اداره کل، با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام