ساماندهی اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان هرمزگانی در طرح‌های توسعه جدید فولاد استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  در نشست با عطاا… معروفخانی مدیرعامل فولاد این استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، خواستار جذب ایثارگران در طرح‌های توسعه این مجموعه شد و گفت: مدیون جانفشانی‌ها و فداکاری ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان هستیم، لیکن باید تلاش کنیم مهمترین دغدغه آنان را با اولویت پیگیری کنیم.

وی یکی از مطالبات به حق ایثارگران را اشتغال فرزندان آنان دانست و افزود: انتظار می‌رود صنایع موجود در هرمزگان به این مطالبه به حق با نگاه مثبت بنگرند تا سبب رضایتمندی آنان شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به فرزندان ایثارگری که رشته آنان مرتبط با شرکت فولاد، عنوان کرد: بی‌شک با جذب این عزیزان در طرح‌های توسعه جدید فولاد، مشکلات اقتصادی آنان تا حدودی رفع می‌شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز ضمن تشکر از تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با این مجموعه، گفت: در راستای اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و پیگیری جدی در این زمینه را وظیفه خود می‌دانیم تا مدیون آنان نباشیم.

گفتنی است ؛ در این نشست که غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد هرمزگان و قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال این نهاد حضور داشتند، لیست اسامی ایثارگرانی که در رشته‌های مرتبط با فولاد بودند به معاون توسعه شرکت فولاد تحویل داده شد تا در طرح توسعه جدید، جذب این عزیزان در دستور کار قرار بگیرد.