رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه‌ای که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان، مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم و رییس فرودگاه بین‌المللی قشم برگزار شد، بر لزوم ساماندهی وضعیت شبکه برق و بهسازی تجهیزات برقی فرودگاه قشم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، حمیدرضا مومنی در این جلسه باهدف بررسی مشکلات برق فرودگاه قشم برگزار شده بود، گفت: ساماندهی شبکه برق، بهسازی و نوسازی تجهیزات برقی فرودگاه بین‌المللی قشم در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی ادامه داد: خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات فرودگاه بین‌المللی قشم باید با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ویژه قشم اجرایی و در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تأکید کرد: ساماندهی و بهسازی شبکه انتقال برق، جعبه‌های فرمان، تأمین برق اضطراری، تهیه برق پایدار و مطمئن و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه برق فرودگاه قشم در راستای افزایش ایمنی پروازها و رفاه حال مسافران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه غلامرضا دهقانی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی و حسین ناصری نژاد مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز به بیان نظرات تخصصی خود درباره وضعیت شبکه برق فرودگاه قشم پرداختند.

  • نویسنده : جمیله دبیری نیا