معاون وزیر بهداشت در نشست با استاندار هرمزگان اظهار کرد: در تلاش هستیم هر چه زودتر پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان برای خدمت به عموم مردم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،بهروز رحیمی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان تبیین کرد: یکی از رسالت‌های وزارت بهداشت تأمین سلامتی مردم خصوصاً در مناطق محروم کشور است که با تمام توان برای رفع این معضل با ایجاد برنامه‌های استراتژیک و از پیش تعریف‌شده در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم.

رحیمی در ادامه گفت: موضوع محرومیت‌زدایی در استان‌هایی که با این معضل مواجه هستند از اهمیت بالایی برخوردار است و آیت‌الله رئیسی در هیئت دولت، وزارت بهداشت را مکلف کرده است که در حوزه عملکردی خود با شناسایی و اولویت‌بندی این معضل را مرتفع کند.

وی بابیان این‌که استان هرمزگان یکی از نقاط استراتژیک ما در خصوص ساماندهی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در وزارت بهداشت است گفت: با تخصیص بودجه مناسب و تأمین منابع و مصارف حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان در این استان با اولویت پروژه‌های بهداشتی، هر آنچه در توان وزارت بهداشت باشد به کار می‌بندیم که مردم عزیز هرمزگان با بهره‌گیری از خدمات بهداشت به‌صورت زنجیره‌ای و طبق نظام ارجاع در سراسر استان به بهترین نحو ممکن از پوشش خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: همکاران ما در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان استان هرمزگان خصوصاً در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های قابل‌ستایشی را از خود نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد و می‌کوشیم نسبت به خواسته‌ها و مطالبات آنان هر آنچه طبق قانون و مقررات به وزارت بهداشت اجازه داده‌شده است، بی‌دریغ انجام دهیم.

وی در پایان بابیان این‌که تأمین نیروی انسانی در مناطق محروم با اولویت نسبت به سایر استان‌ها در وزارت بهداشت دنبال می‌شود بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ وزارت بهداشت آزمون جذب و استخدامی جهت تأمین نیرو در کل کشور خواهد داشت که طبق نیازها و‌ با اولویت مناطق محروم، تعداد نفرات بیشتری به این مناطق اختصاص داده خواهد شد تا معضل کمبود نیروی انسانی در استان‌هایی که جز مناطق کم برخوردار هستند، رفع شود.

انتهای پیام