سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه هرمزگان پاسخگوی سوالات و مسائل مخابراتی و ارتباطی شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، مسئول اداره روابط عمومی گفت: سامانه ۲۰۲۱  برای ارتباط مردمی در نظر گرفته شده است و هم استانی ها می توانند در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی با شماره ۲۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

محسن دیانت افزود : مشترکان مخابرات منطقه هرمزگان  می توانند همه روزه  در ساعت اداری از ساعت۳۰/۷  الی ۱۵:۴۵ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ و در ساعات غیر اداری با ضبط سوالات مسائل خود در زمینه خدمات مخابراتی منطقه را با کارشناسان پاسخگویی این واحد مطرح کنند.

دیانت تاکید کرد این سامانه صرفا برای برقراری ارتباط آسان با کارشناسان مخابراتی است و سریعترین راه برای رفع مشکلات آنها می باشد .

وی ادامه داد : شهروندان هرمزگانی می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱۷، ۱۱۸، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه ” مخابرات من ” در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان خودداری نمایند.

 همچنین سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه ۲۰۲۰ ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، ۲۰۱۰ پاسخگویی به مشتریان تجاری و ۲۰۲۱ سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان عزیز می باشند‌.

انتهای پیام