ستاد مرکزی استقبال از بهار شهر بندرعباس با حضور فرماندار و شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،ستاد مرکزی استقبال از بهار شهر بندرعباس، با حضور مقامات شهر بندرعباس و به همت شهرداری مرکزی و تحت مدیریت متطقه یک شهرداری بندرعباس افتتاح شد.

در این ستاد، نمایندگان فرمانداری، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، شهرداری بندرعباس، نیروی انتظامی، بهداشت شهر بندرعباس، هلال احمر خدمات مرتبط با این ایام را به مسافران ارائه می‌دهند.

مهدی نوبانی در این مراسم بیان کرد: فضای ستاد اسکان فعلی، پیش از این متروکه بود؛ اما به همت شهرداری منطقه یک، این فضا کاملا بهسازی و نورپردازی شد.

نوبانی افزود: در شهر تغییراتی ایجاد شده، بهسازی پارک ها و چراغ ها انجام شده است، مدیران مناطق شهرداری بندرعباس در این ایام شبانه روز پای کار بودند.

وی تصریح کرد: از دیگر مواردی که می توان گزارش داد، کاشت درختان مثمر ثمر و بومی در اقصی نقاط شهر به کمک سازمان فضای سبز شهر بندرعباس است.

عزیزالله کناری، فرماندار بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک سال نو و عید شعبان، گفت: اننظار داریم نسبت به پیک هر ساله، دو برابر مسافر بیشتر به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر کنند، لذا نیازمند آمادگی بیشتری هستیم و انشاالله بتوانیم بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشیم.

کناری به به لزوم آماده‌سازی سطح شهر، بهداشت شهری، آماده‌سازی ورودی و خروجی‌های شهر بندرعباس و سایر موضوعات مهم در این زمینه پرداخت.

قابل ذکر است؛ ورود بیش از ۵ میلیون مسافر به هرمزگان،پیش بینی می شود، شهربندرعباس مقصد یا محل توقف بیشتر مسافران خواهد بود. از سویی داده ها نشان می دهد که بیشترین جابه‌جایی مسافر در نوروز ۱۴۰۱ از طریق ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.

انتهای پیام