سرپرست شیلات هرمزگان از سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان بالغ بر دوهزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در حوزه شیلات در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مسعود بارانی اظهار داشت : در سال ۱۴۰۱ به میزان بالغ بر دوهزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در زیر بخش شیلات و در زمینه پرورش میگو ، تکثیر میگو ، پرورش ماهیان دریایی در قفس و پرورش سایر آبزیان آب شور و شیرین در استان هرمزگان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

بارانی با اشاره به اینکه با ایجاد مزرعه‌های جدید، در حال حاضر هفت هزار و ۱۰۰ هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان وجودداردافزود : هم اکنون در بخش پرورش میگوی استان برای سه هزار نفر به صورت مستقیم و هفت هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود : فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف هرمزگان متنوع می‌باشد اما در بخش شیلات، صید و صیادی و پرورش آبزیان یکی از راه‌های تبدیل فرصت‌ به ثروت به ویژه در قالب طرح‌های سرمایه‌گذاری شیلاتی در استان هرمزگان است.

سرپرست شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان به عنوان استان پیشرو در نوآوری و توسعه فعالیت‌های نوین آبزی پروری می باشد افزود: این استان گام‌های خوبی در تکثیر و پرورش آبزیان و فعالیت‌های شیلاتی برداشته است .

انتهای خبر /