استاندار هرمزگان با صدور حکمی، محمد محمدحسینی تختی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قشم، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، مهدى دوستی در این حکم خطاب به محمد محمدحسینی تختی، آورده است: با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قشم، منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمى خامنه ای (مدظله العالی) ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظایف قانونی، موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است، محمد محمدحسینی از نیروهای جوان هرمزگانی است که سوابق مختلف اجرایی و مدیریتی از جمله دبیر و مشاور مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادوار دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر نایب رئیس ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، دبیر فراکسیون فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون بنادر و توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام