نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت با رویکرد ورزش، کنترل وزن و کرونا با حضور اساتید برجسته کشوری این رشته به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، این سیمنار آموزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و در تأکید شعار امسال هفته مذکور با عنوان ” ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی” برگزار شد.

نقش تغذیه در سلامت و ارتقاء سیستم ایمنی، آب و الکترولیت‌ها، اصول کاربردی تغذیه ورزشی، نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی‌زا، ترکیب بدنی و تناسب‌اندام، ملاحظات تغذیه ورزشی ویژه بانوان ورزشکار، سرفصل‌های این سمینار بود که توسط دکتر هادی عطارد، مسوول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک، مشاور تیم‌های ملی، متخصص تغذیه ورزشی و فیزیولوژی ورزشی قلب و عروق و دکتر شهزاد محمدیان، متخصص تغذیه ورزشی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

حضور رایگان در وبینارهای تخصصی تغذیه تهران، امتیاز ویژه حضور در این سمینار بود که  از سوی اساتید به شرکت کنندگان اختصاص داده شد.

گفتنی است، نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت با رویکرد ورزش، کنترل وزن و کرونا به میزبانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونای کشور، در سالن همایش‌های مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد.