در دومین جلسه کار گروه مبارزه با قاچاق سوخت هرمزگان بر سوخترسانی بی وقفه به مناطق سردسیر کشور تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این جلسه که با حضور مدیران استانی و تعدادی از مدیران ستاد پخش فرآورده های نفتی کشور در سالن جلسات منطقه هرمزگان تشکیل شد، احمد سالاری فر رئیس کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت گفت: همه ظرفیت های کشور آماده شده تا در ایام فصل سرد سال سوخترسانی بی وقفه در همه مناطق انجام شود و پخش فرآورده های نفتی هرمزگان به عنوان توزیع کننده درصد بزرگی از سوخت به نقاط مختلف مسئولیت مهمی را برعهده دارد.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: در این راه همکاران این منطقه خصوصا در عملیات و انبار نفت شهید رجایی بطور شبانه روزی اقدامات لازم را انجام می دهند.

ذاکری مدیرعامل گاز استان نیز در این جلسه با اشاره به ناترازی مصرف گاز در نقاط سرد سیر گفت: سیاست وزارت نفت جایگزینی سوخت مایع بوده که به نحو احسن این سوخترسانی در حال انجام است.

در ادامه رئیس اداره عملیات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نیر در سخنان کوتاهی گزارشی از اقدامات پلیس در زمینه پیشگیری از قاچاق انواع فرآورده های نفتی در سطح استان ارائه داد.

همچنین نمایندگان دستگاه های مختلف مانند سازمان حمل و نقل جاده ای کشور و جهاد کشاورزی راهکارهای خود در زمینه خدمت هرچه بیشتر به جامعه هدف را بررسی کردند.

در این جلسه با تاکید بر کنترل بارنامه ها و شناسایی بارنامه های جعلی خودروهای باربری مقرر شد همه خودروهای تحت پوشش شهرداری ها به سامانه سیپاد مجهز شوند و مجوز شناورهایی که مبادرت به قاچاق سوخت کنند توسط مقام قضایی ابطال شود.